Príbeh jednej zákazky

V tomto krátkom blogu predstavíme príbeh jednej zákazky od začiatku až po koniec v ideálnom prípade.

Klient sa rozhodne, že prišiel čas kúpiť si do svojej spoločnosti reklamné perá. Povedzme 1500 ks. Na našom e-shope si vyberie pero, ktoré sa mu páči. Ak potrebuje poradiť, kontaktuje naše obchodné oddelenie, kde mu obchodníci ochotne pomôžu s výberom. Dôležité kritériá pre jeho rozhodovanie sú cena, farba, kvalita, či to chce ako darček na rozdávanie, alebo pre seba do firmy, či chce, aby pero písalo na modro, na čierno, či chce kovové, plastové… Proste obchodník poradí klientovi ako len vie.

Klient sa rozhodne pre konkrétne pero a pošle svojmu obchodníkovi žiadosť o cenovú ponuku.

Obchodník skontroluje stav skladu, či je klientove pero na sklade, pozrie možnosti a spôsob potlače a čo najskôr pošle klientovi cenovú ponuku, ktorú klient schvaľuje.

Po schválení a objednaní pera klientom ide zákazka produkcii, ktorá pripraví grafický náhľad. Ten sa posiela klientovi na schválenie, prípadne na pripomienky od klienta. Určí sa spôsob brandingu, technológia, farebnosť, skrátka všetky potrebné úkony.

Klient schváli grafický dizajn a objednávka ďalej pokračuje na zahraničnú produkciu, ktorá zabezpečí objednávku pier a branding u dodávateľa. Zodpovedný obchodník schváli grafické náhľady u dodávateľa, dohodne sa čas dodania a perá idú do plánu na výrobu a následne do výroby.

Keď perá prídu ku nám do firmy, obchodník skontroluje výsledok, skontaktuje klienta, dohodnú sa na dodaní u neho, spoločnosť LM reklama vystaví faktúru a tovar ide v dohodnutý deň priamo ku klientovi. Obchodník na záver sprocesuje obchodný prípad pre neskoršiu kontrolu, zapíše čo najpresnejšie klientove požiadavky, aby sme mohli objednávku kedykoľvek zopakovať a odloží medzi vybavené.

A tak sa končí krátky príbeh jednej zákazky. Pevne veríme, že ste sa v tomto príbehu našli aj Vy a budeme sa tešiť na veľa takýchto Vašich príbehov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *